lördag 20 september 2008

Trädgårdsmästare, eller?

Håller på o pysslar i trädgården....just nu känns det som det verkligen inte är min grej :9 Tanken var att gräva en rabatt på ca 2 meter för att sedan fylla den med hallonplantor och svartavinbärsbuskar. Men det är lite klurigt då jorden där är som cement...har stått och hackat i 1 h nu..... Just nu känns det som jag skulle kunna skita i hallonen och vinbären....det är inte värt det.... Men skam den som ger sig, eller hur brukar man säga...hmhm

2 kommentarer:

ninalina sa...

Nej, tänk vad gott att ha hallon i trädgården nästa sommar!

Tack för titten idag! Kul att ses, träffa Liam i vaket tillstånd och se hur du bor!

C sa...

Ja du. Det är inte konstigt att både min D och nina linas A är lite kär i dig. D skulle nog trílla av pinn om han såg mig gräva i jord. Vilken jävla drömflickvän du är. Det pratade jag och ninalina om i bilen hem.