söndag 28 september 2008

Söndag

Jag har verkligen inte legat på latsidan denna helg även om ni kanske tror det, då mina inlägg inte uppdaterats så flitigt här på bloggen... I helgen har följande punkter avklarats:



  • Upptagning av båt


  • Inhandling av nya uteväxter ( enbart ljung i krukor, då jag ej har gröna fingrar )


  • Plantering av uteväxterna


  • Inhandling av material till staket


  • Påbörjat staketbygge


  • Fortsatt rensning av nedklippta buskar


  • Halva söndagen gick åt till babysim



Känns som man vill få så mycket som möjligt gjort nu innan de blir allt för kallt ute. Jag är inget fan av vinter och kyla, det kan jag säga!!


Veckans projekt är att få klart staketet och mitt uppdrag är att någon kväll komma iväg och leta upp någon fin matbordslampa. Tänkte bege mig till Chilli, har för mig att de hade en hel del lampor av alla de slag!

Hej på er...

Inga kommentarer: