fredag 26 september 2008

Någon som vill äta middag med mig...


Fredag igen...fy va skönt! Middagen står på bordet, Liam sover en SEN middagslur, nu saknas det bara en trevlig bordskamrat.... M är ute på gården och lassar jord i släpet. Det blev typ ett ton jord över då vi grävde upp gången för plattorna så nu ska högen bort! Själv så har jag varit barnledig idag då Liam varit hos mormor hela dagen, så idag har det äntligen blivit något gjort. Har oljat in trädgårdsmöblerna (jag vet, lite sent ute...bättre sent än aldrig), krattat upp på baksidan efter röjningen av buskar, spolat rent platter mm. Så nu känner jag mig väldigt nöjd faktiskt.... I helgen fortsätter trädgårdsarbetet....vad ska ni själva pyssla med??

1 kommentar:

ninalina sa...

Du är verkligen den ultimata tjejen! Hur bär du dig åt?