söndag 8 november 2009

helgens bravader

Vi har haft en toppenhelg , jag och m (och några goda vänner). Vi lämnade Liam i tryggt förvar hos mina föräldrar lördag morgon. Tåg till Stockholm och incheckning på Crystal Plaza Hotell vid stureplan. Några timmars shopping, lunch på kungshallen. Mycket folk var det. Tillbaka till hotellet. Snabb uppfräschning för att sedan inta en god drink i hotellbaren. Tunnelbana till Söder. God middag på restaurang för att sedan bege oss till Hotell Rival för kvällens höjdpunkt. Revy med Kvarteter Skatan-gänget. Och vi blev inte besvikna. Hängivna skatan-fan som vi är =) Efter det tunnelbana tillbaka till Östermalm och Blue Moon Bar. M kände någon som jobbade där så det blev gratis inträde och ett antal gratis drinkbiljetter (nice =). Men andra ord nästan en gratis utekväll (i stockholm). Inte illa. Blev en sen kväll. Men ack så trevlig. Morgonen bjöd på en underbar hotellfrukost-buffé. Höjdpunkten med att bo på hotell om du frågar mig!

Så nu sitter vi här i soffan, allmänt nöjda med helgen och tillvaron. Skönt d!! Liam är åter frisk och det blir till att gå till dagis i morgon. Så den här veckan väntar "många" kundpass. Ska bli kul att verkligen komma igång. Förra veckan hade vi två...eller var det tre....aja den här veckan ska vi ha minst fyra kundpass. Spännande. Förra veckan hade jag två kunder som jag inte direkt känner men som specifikt hade ringt till salongen och bokat tid hos mig......KUL!!!!

Nu ska jag sluta babbla =) Ha en underbar vecka alla. Själv ska jag ägna mycket tid till att fundera på om vi ska ta vaccination mot den "nya influensan" eller inte?!

Hej hej

3 kommentarer:

ninalina sa...

Låter som en bra helg!

Jag ångrar att jag tog svinvaccinet... Tror att kroppen hade stärkts av att gå igenom svinis. MEN man vill ju inte smitta någon som blir rejält sjuk...

Micaela sa...

Vaccinationen = den eviga frågan just nu. Hade inte tagit den om jag inte va gravid och hade Max att tänka på. Men jag skulle inte förlåta mig själv om jag blev smittad och vidare smittade Max eller orsakade bebis något men. Så jag har bestämt mig för att ta den men idag är jag sjuk och orkar inte ringa runt...

Kul att höra av dig! =) Har väntat ivrigt på nästa inlägg =) Kul att helgen va lyckad!

Massa kramar!

Hanna sa...

Låter jättekul!! :)

Visst är det konstigt att klippa folk man inte känner? Hade min första kund idag som jag inte kände alls.. konstigt..!

kramis