fredag 20 mars 2009

Trött

Oj vad trött jag blev, så där plötsligt bara. Sitter i soffan och slötittar på Let´s Dance samtidigt som jag letar överkast på dvs inredningssidor. Behöver få in lite färg i sovrummet faktiskt. Vita väggar, vita gardiner och tro det eller ej...vitt överkast. Oj vad jag skulle vilja kunna dansa. Det verkar så himla jätteroligt. Men då måste jag först hitta en villig danspartner.

Jobb imorrn. Bio tror jag visst att det stod på planeringen. Imorrn blir även första natten jag sover borta från Liam, då jag ska ha sovjour. Får se hur det går. Kanske sover som en klubbat säl, då jag inte behöver ligga på spänn för att vakna om Liam eventuellt skulle vakna. Jag vaknar i ju för sig av minsta lilla ljud. Det sägs ju även att det spökar i vår jobblokal.....ojjjjojjjj!!!

1 kommentar:

ninalina sa...

Jag vet precis hur du menar med vitt, vitt, vitt sovrum! Jag vill helst tapetsera en fondvägg bakom sängen, men det får vänta tills köket är klart om hundra år.