fredag 27 mars 2009

Lugn fredagkväll

Sitter framför tv:n men borde egentligen gå och inta sängläge. Men herregud vad Laila dansar bra. Vill också kunna dansa. Man blir ju helt inspirerad.
Jag lyckades bekämpa förkylningstecknen jag kände i går kväll genom en lång natts sömn. Skönt. Liam är däremot snorig och hängig till och från. Stackarn. Ja, vi är verkligen sjuka hela tiden här hemma.

Det snöar ute.....hmhm, vad ska man säga!!! It sucks!! Imorrn ska jag iallafall besöka frissan, i hopp om att hon kan göra några underverk med mina många, men ack så tunna strån på skallen.

Trevlig helg!!

2 kommentarer:

ninalina sa...

Å, vad kul att gå till frissan! Grabbmamman var ju också där i dagarna - det blev skitbra (avsett vad hon själv säger). Det är dags för mig att boka tid också!

ninalina sa...

(oavsett skulle det stå)