fredag 16 oktober 2009

fredag igen...

Oj oj vad veckorna går fort. Känns som veckan bara består av måndag och fredag....de andra dagarna verkar bara flyga förbi en. Ytterligare en rolig vecka har passerat och en massa ny kunskap försöker klänga sig fast i mitt huvud och fingrar!! Vi har klippt, hållt på med långhårsuppsättningar och en massa annat kul. Nästa vecka börjar allvaret. Helt sjukt att vi redan är där. Vi ska nämligen börja med kundpass (på riktigt). Själv har jag 3 kundpass nästa vecka och ytterligare 2 veckan efter. Och det ska bli jätteroligt att äntligen få börja nöta på mina nya saxar =) Men lite pirrig kommer jag allt vara......

I helgen väntar kalas för syster som blir stor =), annars är det lugnt!! Min bror med familj kommer till Uppsala på lördag också, ska bli kul. Vi ska bara ha en lugn och mysig helg. På måndag ska jag fixa till naglarna, behövs verkligen nu.

Ha en trevlig helg alla....

Inga kommentarer: