fredag 23 oktober 2009

början på en bra helg

Efter att ha haft Liam hemma sedan i tisdags på grund av feber så kändes det skönt att lämna honom på dagis idag. Och mest för hans egen skull. Man märker att han är van att det händer saker hela tiden runt honom nu när han går på dagis. Han tyckte nog att jag var lite tråkig att hänga med. Tur att han har sin farmor att hänga med istället när han är sjuk, så slipper han vara med sin tråkiga mamma som helst vill ligga i soffan och titta på barnprogram, i hopp om att Liam också ska förstå det mysiga i att vara hemma och vara sjuk =).

Idag började jag som sagt dagen med en lugn och skön morgon. Lämnade Liam på dagis vid 09.00 och tog sedan en lång skön skogspromenad med Zigge. Och nu sitter jag här.....i soffan....och degar =) Skönt det!! Nej, ska ta och göra mig iordning. Ska till salongen till 12.30, då jag ska klippa Micaela.....ska bli jätteroligt =) Efter det så har vi egenvård på schemat. Vi ska alltså styla varandra inför kvällens minglande. After Work är det som står på schema för kvällen!!
Ha en trevlig helg allesammans.....

2 kommentarer:

Hanna sa...

Kul! :) Försökte övertala Mickis att skaffa dreads igen och erkände att jag också var sugen på det haha :)

Micaela sa...

Är ju lite sugen på dreads ibland... Men känns inte riktigt aktuellt just nu =)

tack så jättemycket för klippningen!! Har precis tvättat det vilket betyder att jag kommer lägga mig med blött hår... Blir spännande att se hur det ser ut imorn =P Hoppas ni hade kul på kvällen!!

Massa kramar!