onsdag 22 oktober 2008

BLOGGPAUS....

....har jag betsämt mig för att ta nu...på obestämd tid.... Min tid räcker inte till eller rättare sagt..man ska skriva för att man har något vettigt att skriva om eller för att man vill, inte för att slippa känna pressen av att behöva uppdatera oftare...nu ska jag helhjärtat lägga min tid på min alldeles underbara son.... Fick förresten portrettfotot idag som vi tog för några veckor sedan på ÖF..... Det blev jättefint... Vi har verkligen fått världens vackraste pojke!!

Hej på ett tag...man vet aldrig när jag dyker upp igen...:)



Ni får ursäkta kvalitén på bilderna, mobilen strejkar lite i mörker!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra val. Men skittråkigt. Jag tror att om man inte tycker att det är riktigt kul ska man inte hålla på. För mig är det lite avkoppling att greja med datorn. Men nu måste vi ses LIVE väldigt snart.