måndag 6 oktober 2008

Alvedon...vilken uppfinning

Faktiskt helt otroligt.... Jag är en sån person som är förkyld och sjuk lite då och då. Och på vintern så är jag typ förkyld för jämnan. Men sen jag blev gravid så har jag knappt varit sjuk överhuvudtaget...är inte det konstigt? Får man typ förhöjda värden av något ämne i kroppen eller?? Jaja...nu är den tiden över iallafall...så nu återgår jag till det vanliga....att vara förkyld lite titt som tätt!! Har haft sån där krypande värk i musklerna som bara blivit värre under dagen... Nu under kvällen så har jag bara legat, men för en stund sen kom vändningen...ALVEDON!! Känner mig som en ny människa. Men ska ändå krypa till kojs snart. M har lovat mig massage kl 21.01...:) (i hopp om att jag skulle tacka nej, då jag sagt att jag skall gå och lägga mig senast 21.00) Men det erbjudandet kan man ju bara inte tacka nej till!!

Det är höstmarknad också har jag fått höra på håll... Skulle ju vara jätteroligt om man känner sig piggare i morgon så man kan åka ner en sväng på fm och trängas lite bland alla barnvagnar och gamla tanter och farbröder :)

Tänkte lägga in en bild..men datorn strejkar igen :(

2 kommentarer:

ninalina sa...

Du vet att det inte är bra att få massage när man är sjuk, va?

/Glädjedödaren

Anonym sa...

Jag var inte heller sjuk en enda gång när jag var gravid. Märkligt.

Du får inte bara massa guld och skor du får masage också. Men så är du ju en superflickvän också..

Jag vill även passa på att förtydliga att renoveringen är på inget sätt klar här i huset. Lilla hallen klarade sig från skadan och Isaks rum också så där har inte hänt ett smack.

Kram.